Retket ja matkat

Hiihtomatka Vuokattiin  25.-29.1.2021

Ryhmämatkatoimisto Resviaria on varannut meille oman hiihtomatkan Vuokattiin tammikuussa 2021. Hotelli Holiday Club Katinkulta 4 yötä.
Ilmoittautuminen matkavastaavalle Laila  gsm 0400700296 tai
gsm 040 2130 325 yhdistyksen puhelin.
Esitteessä tarkemmat hinnat ja peruutusehdot.

ke 26.8. Bussiretki Kotkan merimuseo Vellamoon ja Langinkosken keisarilliselle kalamajalle.
Enintään 50 henkeä. Ilmoittautuminen päättyy 1.8. Hinta 36,00 € ilman museokorttia ja 30,00 € museokorttia käyttäen. Maksu yhdistyksen tilille viimeistään 8.8. viite 20352. Sisältää bussikuljetuksen, opastuksen molemmissa kohteissa sekä tutustumisen Sapokan vesipuistoon ja lounaan Ravintola Laakonkissa. Bussi lähtee Matinkylästä klo 9.00. Retken kesto noin kahdeksan tuntia. Mahdolliset lisätiedot ja ilmoittautuminen Seppo Peltonen puh 0400 940400.

Ma 31.8. Kokopäivän retki Suomenlinnaan. Ilmoittautuminen viimeistään 15.7. Sepolle.
Matkustamme JT Line laivalla. Tapaaminen Kauppatorilla Kolera altaan luona tasan klo 10.30-10.45. Lounasvarausta varten ilmoittautuminen välttämätöntä. Tutustumme Suomenlinnan saloihin yhdistyksemme jäsenen Bo Grönholmin opastuksella. Retkihinta sisältää matkan ja lounaan 35 €. Maksuviite 20378 ja viimeistään yhdistyksen tilille nyt 26.8. Lisätietoja Seppo Peltonen puh 0400 940400.

PERUUTETTU on myös Bussiretki Tampereelle museokeskus Vapriikkiin. Toteutetanee keväällä  2021.

Kotimaan retkille ilmoittautuminen ja lisätietoa Seppo Peltonen gsm 0400 940 400. Ilmoittautumislista tiistaisin myös monitoimitalolla.

Vierailulla Eduskunnassa syksy 2018
Retkellä Suomenlinnassa 31.8.2020