Tiedote vuoden 2021 toiminnasta

Vuonna 2021 koronaepidemia on rajoittanut yhdistyksemme toimintaa, siksi ohjelmaan on suunniteltu tapahtumia normaalia vähemmän.  Seuratkaa yhdistyksen tiedotteita ja nettisivuja sekä tiedotusvälineitä.

Jäsentilaisuudet tiistaisin

Rajoitusmääräysten salliessa jäsentilaisuudet pidetään tiistaisin monitoimitalossa, tiedot esityksistä löytyvät viikkotapahtumista. Turvatoimia noudatetaan sisään tultaessa sekä monitoimitalon kaikissa tiloissa. Hallitus painottaa, että jokaisen tulee harkita huolellisesti oma osallistumispäätöksensä.

Jäsentilaisuuksien aikataulu

-          Monitoimitalon ovet avataan tiistaisin klo 12.15.

-          Ohjelma tai esitys teatterisalissa alkaa klo 13.00.

Turvatoimet jäsentilaisuuksissa

-          Tilaisuuksiin voi tulla vain oireettomana. Koronaan viittaavien oireiden ilmetessä tai koronalle altistuneena tilaisuuksiin ei saa tulla. Silloin kannattaa mennä koronatestiin.

-          Viranomaisten suosittamia turvavälejä pidetään tilaisuudessa, sinne saavuttaessa ja sieltä poistuttaessa.

-          Sallittu enimmäismäärä henkilöitä käytössämme olevissa tiloissa määräytyy kulloinkin voimassa olevien viranomaismääräysten ja -ohjeiden mukaisesti.

-          Oma kasvomaski mukaan. Hallitus suosittelee painokkaasti oman maskin käyttöä. Maski laitetaan kasvoille jo ennen monitoimitaloon saapumista ja sitä käytetään koko ajan monitoimitalossa, ellei siihen ole henkilökohtaista terveydellistä estettä. Yhdistys on varautunut antamaan yhden kertakäyttömaskin sisääntulossa niille, joilta oma maski on unohtunut.

-          Ilmoittautuminen tapahtuu ilmoittautumispisteessä sisään tultaessa turvavälejä noudattaen. Siellä kirjuri merkitsee saapuneiden nimet rekisteriin.

-          Käsidesiä on tarjolla useassa paikassa käsihygienian varmistamiseksi ja muutenkin noudatetaan hyvää käsihygieniaa.

-          Koronavilkku-sovellus suositellaan ladattavaksi puhelimeen.

Esitysten seuraaminen etäyhteydellä

Hallitus pyrkii siihen, että jäsentilaisuuksien esitelmien seuraaminen olisi mahdollista myös kotona tietokoneella tai mobiililaitteella. Viikoittain vaihtuva linkki lähetetään jäsenille sähköpostitse.

Kerhot, kulttuuritapahtumat, retket ja matkat

Tapahtumien tiedot löytyvät tapahtumien Tapahtumat-kohdasta

Hyvää ja turvallista vuotta 2021 toivottaa

Matinkylän seniorit ry

Ajanvietettä, hyviä linkkejä :

Me seniorit saatamme kaivata mielekästä ajankulua. Oheisessa linkkilistassa on sinulle vihjeitä netin tarjoamista ajankäytön mahdollisuuksista. Niitä voit hyödyntää kotisohvan turvallisessa sylissä. Jos sinulla on kiinnostavia linkkivinkkejä, kerro niistä meille. Lisäämme ne listaan.