Jäsentilaisuudet tiistaisin

Jäsentilaisuudet pidetään tiistaisin monitoimitalossa, tiedot esityksistä löytyvät viikkotapahtumista. Hallitus painottaa, että jokaisen tulee harkita huolellisesti oma osallistumispäätöksensä. Viikkotapahtumissa, retkillä ja museokäynneillä suositellaan käytettäväksi nimikorttia.

Jäsentilaisuuksien aikataulu

• Monitoimitalon ovet avataan tiistaisin klo 12.00
  • Ohjelma tai esitys teatterisalissa alkaa klo 13.00.

Turvatoimet jäsentilaisuuksissa

• Tilaisuuksiin voi tulla vain oireettomana. Koronaan viittaavien oireiden ilmetessä tai koronalle altistuneena tilaisuuksiin ei saa tulla. Silloin kannattaa mennä koronatestiin.
  • Viranomaisten suosittamia turvavälejä pidetään tilaisuudessa, sinne saavuttaessa ja sieltä poistuttaessa.
  • Ilmoittautuminen tapahtuu ilmoittautumispisteessä sisään tultaessa turvavälejä noudattaen. Siellä saapujat merkitsevät nimensä luetteloon.
  • Käsidesiä on tarjolla useassa paikassa käsihygienian varmistamiseksi ja muutenkin noudatetaan hyvää käsihygieniaa.

Esitysten seuraaminen etäyhteydellä

Jäsentapaamisia voi seurata myös tietokoneen tai mobiililaitteen avulla etäyhteydellä kotona.

Alla liittymislinkki.

Tällä linkillä pääsee tiistaisin seuraamaan jäsentapaamisissa pidettäviä esitelmiä. Lähetys avautuu tiistaisin noin klo 12.45. Kannattaa kuitenkin varautua siihen, että joskus tekniset ongelmat voivat estää lähetyksen. Linkki avaa yhteyden automaattisesti tietokoneen selainohjelmaa käyttäen. Tietokoneelle ei tarvitse asentaa Teams-ohjelmaa.

Sinun pitää ensin ladata laitteellesi Teams-sovellus laitteesi sovelluskaupasta, jos aiot seurata esitystä älypuhelimella tai tabletilla.

Kerhot, kulttuuritapahtumat, retket ja matkat

Tapahtumien tiedot löytyvät tapahtumien Tapahtumat-kohdasta

Hyvää ja turvallista vuotta 2024 toivottaa