Viikkotapahtumat

Vuoden 2021 ohjelma

Jäsentapaamiset

Tiistaitapaamiset toteutetaan kulloinkin voimassa olevia viranomaisten kokoontumismääräyksiä noudattaen.

Peruutukset, muutokset tai lisäykset ohjelmaan ovat mahdollisia.

Seuraa yhdistyksen tiedotteita ja nettisivuja www.matinkyla.senioriyhdistys.fi sekä tiedotusvälineitä.

Määräysten salliessa jäsentapaamiset ovat tiistaisin Matinkylän monitoimitalossa, ovet avataan klo 12.15. Alla mainitut ohjelmat alkavat teatterisalissa klo 13.00. Tilaisuuksissa noudatetaan turvatoimia. Jäsentapaamisia voi seurata myös tietokoneen tai mobiililaitteen avulla etäyhteydellä kotona. Sitä varten jäsenille lähetetään sähköpostitse liittymislinkki.

Peruutettujen lähitapaamisten sijaan järjestetään virtuaaliset kahvituokiot tiistaisin kello 12 alkaen.

Ota mukaan kuppi kahvia, iloinen mieli ja muutama vitsi kerrottavaksi. Jos ei ole vitsiä, niin voit kysyä muutaman tietokilpailukysymyksen. Samalla voisimme miettiä, millaisia visailuja voisimme pitää netissä. Osallistua voi myös ilman erityistä valmistautumista.

Linkki kahvituokioihin

Liity kokoukseen napsauttamalla tätä

Eino Grön esiintymässä syksyn avajaisissa 1.9.2020

Elokuu 2021

29.8. Retki Isosaareen, katso retket ja matkat.

Syyskuu 2021

7.9. PERUUTETTU Hallituksen puheenjohtaja, entinen pääministeri Esko Aho puhuu uuden kirjansa "1991 - Mustien joutsenten vuosi" pohjalta.

14.9. Yhdistys tarjoaa Monitoimitalolla pullakahvit kello 12. Tervetuloa tapaamaan tuttuja! Ei esitelmää.

15.9. Bussiretki Tampereelle Museokeskus Vapriikkiin,  katso retket ja matkat.

21.9. Eduskunnan naiset - vahva ote vallankahvasta. Pertti J. Rosila, Eduskunnan eläkkeellä oleva talouspäällikkö.

28.9. Espoo toimittajan silmin, toimittaja Anna Takala, Helsingin Sanomat

Lokakuu 2021

5.10. Eläkeläisenä Espoossa, Kalevi Kivistö

7.10. Senioriliitto 50 vuotta kello 12.

12.10. Arvioita Venäjän kehityksestä. Suurlähettiläs René Nyberg

19.10. Ei jäsentilaisuutta

26.10. Yhdistyksen varsinainen syyskokous

Marraskuu 2021

2.11. Espoon seurakuntayhtymän ja Espoon seurakuntien tulevaisuus  talouden ja toiminnan näkökulmista, hallintojohtaja Risto Hämäläinen

9.11.   Eläkeläisenä Espoossa, SOTE ja Espoo, Espoon peruspalvelujohtaja Sanna Svan

16.11. Liikunnan merkitys ikäihmisille, esiintyjä Espoon liikuntapalveluista

23.11. Ihminen ja  eläinten hyvinvointi. Miten kuluttaja voi huomioida eläinten hyvinvointia ruokaostoksilla? Satu Raussi, FT, johtava asiantuntija sekä Tiina Kauppinen, FT,erityisasiantuntija, Eläinten hyvinvointikeskus

30.11. Eläkeläisenä Espoossa, seniorien vaikutusmahdollisuudet, Espoon Vanhusneuvoston puheenjohtaja Olli Männikkö

Joulukuu 2021

7.12. Matinkylän tarina Mikko Peltokorven silmin, Mikko Peltokorpi

11.12. Bussiretki Porvooseen, mm. joulumarkkinat

14.12. Teemu Keskisarja: Kyllikki Saaren murhamysteeri.

21.12. Matinkylän seniorien joulujuhla. Alustava tieto, voi muuttua.